Megvolt a 2010-es Clubos nyári találkozó, a szokásos helyen, Agárdon, a Velencei tó mellett. Júli 23-án indultunk OGY, Losi, KG, Réka, Csajos, Milán, Cincinlovag konvolyban a tett helyszínére, viszonylag korán, reggel...

...akartunk indulni, amiből 10 órás indulás lett végül, de semmi gond, mert fél 12-re még így is lent voltunk a campingben, és így sem maradtunk le semmilyen programról. A pénteki nagy melegben egy jó kis csobbanással frissítettük magunkat, majd sátorverés, este pedig szerelés OGY-val volt a terv. Hát a tengelycsonkcseréről letettünk, mert amihez hozzáértünk, az tört. Így a gömbfej csavarajainak eltörése után abbahagytuk a mókázást, mielőtt még teljesen mozgásképetelenné tesszük a kocsit. Gondoltuk, akkor legalább a kiput ki kéne cserélni, ha már mást nem, de amint leszedtem a takarólemezt jobb oldalon láttuk, hogy teljesen el van rohadva a kipu tartó bilincs, ami a legkisebb mozdulatra is eltörne, úgyhogy végül is erről is letettünk. Így aztán szomorúan, de legjobb belátásom szerint eltettem a szerszámaimat, kölcsönkértem egy kis Ultra Dermet, kezet mostam és lecsuktam a kocsit. Ebben a pillanatban megjelent Soma22, aki közölte, hogy neki van olyan kipu bilincse, amilyenre nekem pont szükségem lenne... Hát, nem bántam volna, ha kicsit korábban jelzi, de végül is jobb később, mint soha. Persze ekkor már nem kezdtem el megint a szerelést, de mivel amúgy sem terveztem indulni a tájékozódáson, gondoltam, majd szombaton, míg a többiek tájékozódnak, majd én kiput cserélek. Pénteken már más nem volt, csak az esti züllés, menetrendszerűen, megfejelve egy kis éjszakai fürdőzéssel, ami nagyon hangulatos volt.

Szombaton jelentősen hűvösebb, erősen szeles reggelre ébredtünk, de ez nem gátolt meg abban, hogy kipufogót cseréljek, míg a többiek tájékozódnak. A Somától kapott bilincs remekül megfelelt, a Michael dob meg nagyon jól mutat a kocsin, és végre nincs olyan hangja Szidikének, mint egy lepukkant Zetornak. :) Utána a parkolóban az autós játékokat figyeltem, bandáztam, Tunyinak segítettem a gyújtását összehozni, amivel rengeteget szoptunk, mivel két elosztó volt nála, egyik rosszabb állapotban, mint a másik. Utána szépségverseny, majd a felvonulás, ami idén is nagyon hangulatos volt, bár a rossz idő miatt kevesebben álltak ki a hazuk elé, hogy figyeljenek minket, de azért még így is volt jó néhány ember, aki kint állt az út mentén és vidáman integetett az elvonuló kb. 120 kocsinak. Ez nagyon jó érzés! A nap további részét ismételten a bandázás szellemében töltöttem, majd beálltam (Szimat)Tücsök motorjának cserélőbirgádjába. Habár nagy dolgokban nem tudtam segíteni, de apróságokat, mint pl. a karbi felszerelése, centrifugálszűrő pucolása stb., én is meg tudtam csinálni, és nagyon jó móka volt a közös szerelés. Ha jól emlékszem, úgy éjféltájban fejeztük be a szerelést, addigra már Anita is megérkezett, úgyhogy egy gyors próbakör után még elmentünk megtankolni a kocsiját. Eközben lezajlott a tombola, amin persze idén sem nyertem semmit, de Lajoska rámruházta a két általa nyert rugalmas váltóösszekötő egyikét, Tibee meg nekem adta az ékszíjat, mivel azt is záros határidőn belül cserélnem kell. Nagyon jó kis csapat ez!

Sajnos a vasárnap már nem volt ennyire felhőtlen, mint az előző két nap. Reggel szakadó esőre ébredtünk, a sátorban állt némi víz. Ebben az időben természetesen elmaradtak az aznapra tervezett autós játékok, így elkezdtem leszedni a sátrat az esőben, ami közben persze teljesen bőrig áztam. Mire ezzel végeztem, és a kocsiba begyűrmékeltem a csurom vizes sátrat, minek következtében az egész kocsi dunsztosüveggé vált és minden üveg bepáráosodott, alig lehetett átlátni rajta, apám felhívott, hogy éjszaka betörtek a lakásba és elvitték a laptopot és a páncéldobozt, benne a kocsi törzskönyvével. Úgyhogy amilyen gyorsan csak lehetett elindultam hazafele, hollo csatalkozott is hozzám. Az út eseménytelen volt, végig esett, de hálistennek a pára hamar lejött az ablakról, így nem volt semmi gond hazafele. Habár út közben láttunk két viszonylag nagy balesetet, de hálistennek, ezek a mi utunkat nem befolyásolták. Még az alsó rakparton igazoltattak, de nem volt semmi, megnézték a papírokat, majd tovább engedtek. Persze nem is lett volna okuk semmibe sem belekötni, mivel minden rendben van a kocsival és a papírjaival.Mire hazaértem, már itt voltak a rendőrök a lakásban, jó pár órán keresztül ment itt a CSI, végül magunkra hagytak. Gondoltam, na, vége ennek a szar napnak, amikor is este olvastam a fórumon, hogy Tibeet és Plósz Gyulát összetörték Pesten. Hát azt hittem, valami rossz vicc, de sajnos kénytelen voltam rájönni, hogy nem az. :( Nem tudom, mi volt azon a vasárnap, de elég koncentráltan jött a fos... Remélhetőleg, ezzel egy időre letudtuk a pecheket a klubtagok között!

Mindent összevetve egy nagyon jó kis találkozó volt, nagyon jól éreztem magam, a vasárnapról meg senki nem tehet.  Ezúton szeretném megköszönni a szervezőknek a szervezést, a résztvevőknek a társaságot, OGY-éknek az alkatrészeket, Soma22-nek a bilincseket!

Képek nincsenek, mert elfelejtettem feltölteni a fényképezőgépet, a sátorban meg nem volt konnektor...

A bejegyzés trackback címe:

https://szidike.blog.hu/api/trackback/id/tr462182214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ogy 2010.07.29. 10:05:50

Látom nem csak én nem fotóztam. :) Végig ott volt a gép, de egyszer sem vettem elő.

Tengelycsonkot meg valahogyan csak összehozzuk. :)
süti beállítások módosítása