Tavasz

2011.04.16. 18:27

Itt a tavasz, dagad a ...

...jókedv. Sajnos a tavasszal nem lett több szabad időm, így nem jut annyi a kocsira, amennyit szeretnék, de azért vannak dolgok, amiket az ember nem hagy ki. Ilyen például az OT Expo a Vasúttörténetiben, ami lehet bármilyen béna, mint ahogy évről évre egyre bénább is, az autóbuzi valahogy mégis mindig elmegy és megnézi. Már csak azért is, mert beharangozzák neki, hogy lengyel buli lesz, lengyel autógyártás nagy évfordulója van, nem lehet kihagyni!

Úgy volt, hogy a klubból is lesz kint öt kispé, kettő a kiállótérben, három szabadtéren. Ebből lett az, hogy egy került a kiállítótérbe (nagyrészt a nagypolskisok jóindulatának köszönhetően), kettő meg szabadtérre, a fűtőházak mögé, elrejtve két mozdony között... No comment... A kiállításon domináltak a Mercik és a Bogarak, midnkettőből 10 fölötti darabszám volt a nagycsarnokban. Merciből még 2011-es modell is ki volt állítva, mi a fasznak, azt nem tudom... Számban a Ladák következtek, a leghátsó részen elszállásolva... Szóval a kiállítás, szerintem, gyér volt. A lengyel buli meg abból állt, hogy 2 fáradtságtól elgyötört nagypolskis este nyolckor kiment, vett két kg kenyeret, és zsíroskenyeret ettek. Én este nyolckor eljöttem haza... Egyetlen pozitívum, hogy találkoztam egy békéscsabai házaspárral, akik FSO Polonezt állítottak ki, nagyon kedvesek voltak, és megengedték, hogy beüljek a Polonezbe. Nagyon komoly gép, "nekem kell egy ilyen" kategóriás. Ezúton is köszönöm nekik az élményt!

Ma viszont volt OT Sokadalom Start pont rendezvény, a Biatorbágyi Premier Outlets Center parkolójában voltak ügyességi autós versenyek, ami maga után vonta a márkafüggetlen veterán autó kiállítást is. Mivel nem vagyok az a nagy versenyzős, én nem neveztem, csak nézelődtem, viszont rengeteg szép kocsi megjelent: Ladák, Trabik, 500-asok, Citroenek, Polskik, Skodák (amiből az Expon sajnos egyetlen egy sem volt kiállítva, de így legalább láttam párat), Daciak, meg amire már nem emlékszem. Itt ismét összefutottam a tegnapi kedves csabai házaspárral, megismertek, köszöntek is, nagyon aranyosak voltak. Délután sajnos Kolonics Attila kocsija megmakacsolta magát és nem indult be, így Atit és párját én fuvaroztam vissza pestre, ahonnan bazékkal mentek még alkatrészért majd vissza Biatorbágyra megszerelni a gépet. Remélem, sikerült nekik és már ők is hazafelé tartanak!

Kicsit az OT Sokadalom ponton, a Dráva utcánál még nézelődtem, az ismerősökkel beszélgettem, majd hazajöttem. Mindent egybe véve, nagyon jó kis nap volt, jól esett végre kicsit autózni, az idő is szép volt, úgyhogy jól éreztem magam.

Képek: http://www.flickr.com/photos/kornispeti/sets/72157626509872394/

Ezen kívül még annyi történt, hogy a régi rádióm már kezdett hűtlen lenni. Időnként ki-bekapcsolt, ilyenkor mindig újra töltötte a CD-t, újra be kellett állítani a hangerőt stb., gyakran ugrott a CD benne, olyan CD-k is, amik minden más lejátszóban simán mennek. Szóval már betegeskedett.

Így tegnap a Saturnban vettem egy M.N.C. SD kártyás, USB-s rádiót, levehető előlaposat természetesen, még négyjegyű összegért. Ezt ma du. még be is dobtam a kocsiba, hála a modern világ szabványosítási őrületének, és az autóvillamossági szakembernek, aki anno a kábelek végére ISO csatlakozókat rakott az egész művelet kb. 5 perc volt. Rádióállomás kereséssel 10. :)

Terep előkészítve.

A helyén.

Előlap nélkül.

A régi rádiót odaadtam egy elegantos kollégának. Természetesen nem voltam paraszt, megmondtam neki, hogy nem tökéletes már a rádió, meg csodát ne várjon tőle, ő ennek tudatában vette át. Én nem akartam kérni érte semmit, de ragaszkodtak hozzá, hogy valamit adjanak, így elfogadtam három szem Fornetti túrós aprósüteményt, nagyon finomak voltak, köszön ezúton is. Remélem, a következő fél évben sem én, sem az anyukám nem fogunk sokat csuklani... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szidike.blog.hu/api/trackback/id/tr762831608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása