Ablakmosó

2010.09.01. 16:32

Már egy ideje gondolkodom, hogy valami értelmesebb megoldást kéne találni az ablakmosóra, mert nagyon zavart, hogy nem lehet rendesen beállítani a spriccelés irányát, vagy nagyon laposan, az ablak aljára spriccelt, vagy nagyon fölé, a tetejére, sehogy sem volt igazán jó.

Így aztán jött az ötlet, hogy az ablaktörlő karjára fel kéne vezetni az ablakmosót, ami így pont jó helyre spricckolna. Így aztán, mikor Gyulával elmentünk a Novák piacra próba út gyanánt és alkatrészekért a futóhoz, vettem egy ilyen szettet is.

Hazaérve rögtön neki is álltam az installálásnak. Egyszerűbb, mint amire számítottam. Persze ezzel együtt is sikerült elbaszarintani, de hál'Istennek csak egy picit. Ugyanis az történt, hogy addig méregettem, addig szabtam, míg elszabtam. Hát ezt szabhatjuk, ahogy Hofi is mondja... Mindegy, találtam egy kis toldót, ami persze szivárgott, úgyhogy megszigszallagoztam, ami persze nem szép, de legalább randa, de ez a megoldás úgyis csak ideiglenes, amíg veszek másik ilyen átmérőjű gumicsövet a jobb oldal rendbetételéhez. Egyébként kipróbáltam és nagyon meggyőző. :)

Hát ezek történtek mostanság...

A bejegyzés trackback címe:

https://szidike.blog.hu/api/trackback/id/tr762264714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása