Készülődés

2010.07.21. 16:01

Mint sokan mások, én is nagy nyáritalálkozó-lázban égek, és én is készítem a kocsit elő erre a nagy eseményre. Ez kezdődött azzal, hogy tegnap kiporszívóztam a kocsit belülről, ablakpucolóval lemostam az üvegfelületeket belülről és kimostam a hátsó ülsé huzatát, ami másfél éve, mióta bent van, nem volt kimosva, viszont alkatrész és kutyát mindig azon szállítok, szóval már ráfért.

Az előkészületek mai nap folytatódtak. Reggel felkelvén megszállt az ihlet, hogy nekem ma políroznom kell a kocsit. Úgyhogy elmentem, vettem polírpasztát és polírkorongot, majd hazajöttem, lemostam a kocsit jó igényessen, közben jött egy csóka, elkezdett magyarázni, hogy neki is volt, miegymás, majd észrevette a klubos matricát a hátsó ablakon. Mondja, van egy csóka Budán, most újította fel a kocsiját, az is klubtag, ilyen vékony gyerek, de a nevére nem emlékszik. Meg a barátnőjének is csinálják a pókot, csak az lassan megy, mert a csaj marosi. Itt kezdtem gyanítani, hogy OGY-ékről lehet szó. De a nevét nem tudta az ipse, úgyhogy meg magyarázott egy kicsit, hogy az övé milyen jó volt, csak összetörték és nem lehetett megcsinálni és eladta.

Végül rászántam magam a polírra. Három hosszú órába került, és esélyes a holnapi izomláz a karomban, de a végeredmény miatt megérte. Nem bánom, hogy megcsináltam, mert jó lett... (Kép nincs, mindenki nézze meg a talin élőben! :P)

A bejegyzés trackback címe:

https://szidike.blog.hu/api/trackback/id/tr592166444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása