Szívatás

2011.04.02. 19:47

Na, ma megint megszívatott a kisasszony, de most végre úgy igazán, szívből, nem csak úgy tessék-lássék.

A sztori a következő: anyámékhoz indultam szülinapozni, anyám és ikertesója szülinapjára. Nem mondom, hogy frakkban voltam, de azért úgy kinéztem valahogy...

...amikor elindultam. Eleve késve indultam el, sietnem kellett (volna), erre a kis boszorkány gondolt egyet, és a harmadik kanyar után valami borzasztó fémes csörömpölés jött a motor felől. De csak alapjáraton, fordulaton elkussolt. Marhára nem tetszett, félreálltam, kinyitottam hátul, nézegettem, de nem találtam semmi gyanús jelet. Mivel nem is igen tudtam lokalizálni, hogy honnan jön a hang, olyan "mindenhonnan" jött, úgy döntöttem, alulról valahonnan.

Alánéztem, először a kipu környékén lestem, azt hittem, belever a hátfalba, vagy ilyenek, de nem. Aztán észrevettem, hogy a lendkerék takaró lemez négy csavarjából már csak egy van meg, az is kilazulva. Fasza. Mondom, ezt vagy elhagyom, vagy begyűri a lendkerék, egyik sem lenne jó.

Pokróc elő, csavarkulcs elő, én világos ingben be a kocsi alá az út szélén. A lemezen vastagon állt a krémes olajsár, eredete ismeretlen, tudomásom szerint nem jön sehonnan (ennek még utána kell nézni), csuklóig olajos lettem, de leszartam, inkább arra ügyeltem, a ruhám ne legyen olyan. Hellyel-közzel ez sikerült is. Lekaptam a lemezt, bedobtam egy nylon-szatyorba, hogy ne kenjen össze mindent, bevágtam előre a csomagtartóba, egy ronggyal, amennyire tudtam, megtörölköztem, és elvágtattam anyámékhoz.

Kicsit érdekes, kérdő szemekkel néztek, mikor megérkeztem szutyok fekete kézzel, kisebb koszfoltokkal az ingemen, jó húsz perc késéssel. Mikor elmeséltem, mi volt, előjött a remek ötlet, hogy gyújtsuk fel és vegyünk helyette Suzukit. Egy pillanatra elgondolkodtam rajta...

...de meggondoltam magam, mert alapvetően azért szeretem a kiskocsit, csak hát vannak ilyen kis útszéli szívások vele néha... Mindenesetre most majd elpucolom a lemezt, ha kell lefestem (ki tudja, mi lapul az olajsár alatt, bár elvileg így nem rozsdásodott, az olaj megvédte), veszek hozzá csavart meg rugós alátétet és mehet vissza. Na meg kiderítem, honnan jött az a rengeteg olaj, ami rátapadt...

A bejegyzés trackback címe:

https://szidike.blog.hu/api/trackback/id/tr572794376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása