Élménydús + UPDATE

2011.11.20. 23:29

Sikerült végre eljutni odáig, hogy a Koranttal kezelt részeket le is fessem. Sajnos nem volt módom fújni, így az ecsetelős megoldás maradt, nem mondom, hogy szép lett, de legalább kezelve van a felület és még mindig egyel szebb, mint volt... (Képek a bejegyzés végén)

A hétvégén Boginál voltam Nagylókon, oda-vissza 250 km, 5 literes fogyi, a kocsival nem volt semmi gond. Odafelé.

Visszafelé már nem volt ennyire rózsás a szitu. Út közben már játszani kellett a kapcsolóval időnként, hogy legyen tompítottam. Időnként megmozgattam a kapcsolót és lett tompított. A beépített relé, már korábban meghalt, így relé, mint olyan már nem is volt bent a rendszerben.

Pest határában megálltam tankolni. Itt már csak tolással indult a kocsi, mivel a kulcsot eltekertem és semmi nem történt. Elmentem anyámékhoz, és vacsi után nekiálltam rendbe rakni a kocsit.

Önindítóval kezdtem: jobb hátsó kerék leszed, kocsi emelőre. Ráadtam a gyújtást, befeküdtem a kocsi alá, fogtam egy csavarhúzót, hogy most majd jól megnézem, forog-e az önindító? Forgott, amitől úgy megijedtem, hogy belebasztam a fülem a fékdobba... Viszont, ha ez forog, miért nem indít? Behúzótekercs kábele csatlakozott rendesen, nem volt oxidos, többi kábel is szépen a helyén, szóval a hiba máshol van. Persze a behúzótekercs vezetékébe is be van iktatva egy relé. Próbaképpen kiiktattam. Azóta szépen indít...

Ezután a világításnak akartam nekiállni, hamar kiderült, hogy valószínűleg nem a relékkel van a baj, mivel a nekik szánt tápkábelen nem jön a 12V... Szóval a relék valószínűleg jók, csak nem kapnak tápot. De attól még relé nélkül mennie kéne a dolognak...

...persze, ha nem halt volna meg a kapcsoló is. Mert az meg halott. KeMa telefonban javasolta, hogy a relék tápkábelét kössem össze a tompított kábelével, de hiába, ha azon a tápon nem jön áram... Úgyhogy hazajöttem Fótról Újpestre helyzetjelzővel (amiből kiderült, hogy elöl csak a bal oldali működik) és elakadásjelzővel (arra az esetre, ha a rendőr kérdezősködne, csak úgy alibiből). Holnap meg megpróbálok kapcsolót vadászni...

Szóval izgi volt a hétvége, persze megint eszembe jutott, hogy miért nem inkább Suzukit vettem, de most már csak azért sem fogom feladni... :)

UPDATE: Ma reggel a Novák Piacon kezdtem a napot, bízva benne, hogy a Néninek van világításkapcsolója. Volt, 950 Ft-ot kért érte, betettem a helyére, és rögtön lett tompítottam, újra van távolsági és fénykürt, úgyhogy örö e bódottá! Most már csak az a kérdés, mitől halt meg három hét alatt három relé, de mivel nem találtam reggel a mulitmétert, nem tudtam rámérni a töltésre. Az a gyanúm, hogy túltölt a generátor...

A bejegyzés trackback címe:

https://szidike.blog.hu/api/trackback/id/tr373399428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása