Szabadnap

2011.04.21. 20:31

Mai napom kellemesen alakult: a kerület, ahol az iroda van, bejelentette, hogy ma áramszünet lesz. Erre a főnöl bejelentette, hogy ma mindenki szabadságon lesz. Én meg kihasználtam a hirtelen jött lehetőséget, és a kisautóra fordítottam az időt.

Első körben elmentem, vettem egy üveg Brigéciolt. Utána vettem csavart és rugós alátétet a lendkeréktakaró lemezhez, meg lemezcsavart a külső tükrökhöz, majd nekiálltam. Első lépésként a lendkeréktakarót pucoltam el jó alaposan Brigéciollal. Eddig csak hallottam a csodatevő hatásáról, most tapasztaltam is, tényleg remek cucc. A vastag trutyis olajsár alatt szerencsére nem volt borzalom, belső oldala makulátlan volt, külső oldalon egy két helyen látszik, hogy már pár kavicsot kivédett, de nem volt széjjel rohadva, így nem álltam neki festegetni, hanem úgy döntöttem, mehet vissza a helyére.

Lementem a kocsihoz, megemeltem, bal hátsó kereket és a generátor alatti légterelőt lekaptam, hogy kényelmesebben elférjek, és az új csavarokkal és rugós alátétekkel visszatettem a helyére. Utána légterelő vissza, kerék vissza, kocsi leenged. No problemo.

Már pár hete nem szólt a dudám, gondoltam, ha már ennyi szabadidőm van, utánanézek. Mivel a kormány környékén már körülnéztem, és ott minden rendben volt, most a kürtöt magát céloztam meg. Nem is hiába, az egyik szál (ha minden igaz a test, bár mind a kettő fekete, de másik szál szikrázott, amikor a kasznihoz ért) saruja el volt törve és a kábel szabadon lengett. Lehúztam a kábeleket, a pozitívat sikeresen letesteltem, de csak egy pillanatra, ellenben szép nagyon szikrázott, ennek örömére le is fejeltem azt az "A" betű alakú lemezt ott elöl... :D Ha már így van, leszedtem a kürtöt, a madzagok végét jól betekertem szigszalaggal, dudát felhoztam a lakásba. Megállapítást nyert, hogy a Kispolskiban a duda környékén rettentő kényelmesen lehet bármit is szerelni... Terv a következő: kábeleket újrasaruzni (a másik is elég oxidos már), és ha már úgyis le van szedve a duda, valami emberesebbet betenni helyette. Megyek is mindjárt a veterára... :)

Ezek után felmentem a lakásba, Ultra Dermmel lekezeltem magam, eresztettem egy vödör langyos vizet, leengedtem az erkélyről egy hosszabbítót, fogtam a porszívót, Szilvia barátnőmet (gy.k. papírtörlőt) meg egy palack ablakmosót és kívül-belül jó alaposan lemostam, kiporszívóztam, leápoltam a kocsit. Már igazán ráfért, ne tudjátok meg, mi kosztól szabadítottam meg...

Mindezek után grátisznak még ellenőriztem a kipufogó csonkok és -bilincsek csavarjait, mert ezek nekem állandóan meglazulnak, a hátsó csonk alsó csavarján másfelet tudtam is fordítani.

Végezetül jól eső érzéssel nyugtáztam, hogy Szidónia végre megkapta azt a törődést, ami járt már neki, és ebben a boldog tudatban ültem le a gép elé programozni még két órát egy ügyfél igényeinek eleget teendő... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szidike.blog.hu/api/trackback/id/tr702845884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása