Apróságok

2010.09.03. 16:48

Mint azt írtam, az ablakmosó csövét sikerült elszarni, és hát csak nem bírtam nyugodtan ülni a seggem, még tegnap kitaláltam, hogy nekem márpedig azt azonnal és sürgősen meg kell oldani, hogy ne legyen egy toldozott-foldozott cső az ablaktörlőre gyorskötözőzve. Úgyhogy bepattantam a csodakocsiba és elindultam az OBI felé, ahol nem kaptam megfelelő csövet. Na de rajtam nem lehet ilyen könnyedén kifogni, megyek a BauHausba, igen, oda abba, amelyikben pocok is dolgozik. És micsoda véletlen, ezt a fajta vékony gumi csövet pont azon az osztályon, a kerti részlegen, árulják, ahol pocok is tevékenykedik. Úgyhogy célirányosan oda mentem, és találkoztam is pocokkal, aki éppen egy másik vevőnek segített, akiről később kiderült, hogy nem is szimpla vevő, hanem a főnöke, csak éppen vásárol, de mindegy, ez nem annyira lényeges. Viszont itt sikerült megfelelő átmérőjű gumicsövet találni (illetve ez nem egészen igaz, egy kicsit kisebb az átmérője, mint az eredetinek, de pont olyan nem volt, de mivel olcsó volt, kockáztattam), úgyhogy abból gyorsan vettem is két métert. Legyen ráhagyás bőven! Apró szépség hiba, hogy a cső átlátszó, de ez annyira nem zavaró, szerintem. Pocokkal még egy darabig eldumálgattunk, de nem sokat, hogy hagyjam dolgozni, meg nekem is dolgom volt még aznap, de mindenképpen meg szerettem volna csinálni az ablakmosót, úgyhogy hazafelé vettem az irányt. Végül is kiderült, hogy szűkösen, de ippeghogy jó lett a vásárolt gumicső átmérője, úgyhogy sikerült esztétikusra csinálni a cuccot, öröm e bódottá! Íme a végeredmény:

Ezután elmentem dolgomra, és hazafele jövet belém hasított a felismerés, hogy nyári tali előtt mostam le a kocsit utoljára, azóta pedig nem egy eső volt, és hát nem túl tiszta szegényke. Nosza, menjünk a Régi Fóti úti MOL kútra, ahol van gőzborotva, mossunk autót. Nem volt drága, 300 Ft, de legalább hatásos sem. A csomagtartó fedélen és a tetőn ugyanúgy megmaradtak a mosás előtti (!) foltok, úgyhogy nem voltam elégedett. (Oldalt mondjuk szép lett...) Úgyhogy ma du. neki álltam és egyszerű mezei ablakmosóval meg egy ronggyal megcsináltam azt, amit a mosó nem. És ha már ott voltam az üvegfelületeket is szépen megpucoltam kívül is, belül is.

Mivel ekkor még mindig nem volt nagyon késő, meg a szobában punnyadni sem volt igazán kedvem, gondoltam, tenni kéne még valamit. Igen ám, de mit? Ekkor jutott eszembe, hogy csere érett a motortartó rugóm, és van is tartalékba egy vadi új, gyári darab. Hát hajrá. Persze óvatos duhaj vagyok, még nem csináltam ilyesmit, úgyhogy azért előtte megkérdeztem KeMát, hogy van-e valami trükk, vagy buktató a dologban, de mivel azt mondta, nincs, hát neki kezdtem. Nem volt hiba, mert kb. 10 perc alatt megvoltam a cserével, és sokkal szebb lett a hangja a kocsinak, nem nyekereg és a kipucsonk sem kocogtatja a rugótányér tetejét. Csendesebb, szebb, autóbb hangja lett a kisasszonynak.

Íme az új rugó. A gumik négy hónaposak.

És ilyen egy öregedő fényezésű, de frissen polírozott és mosott, piros kispolszki... :) Nem hibátlan, és egyértelműen megvannak a maga kis hisztijei, de én attól még nagyon szeretem...

A bejegyzés trackback címe:

https://szidike.blog.hu/api/trackback/id/tr822269322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása