2010 október 1-3-ig tartott a Club 126 őszi találkozója, melyet Felsőörsön tartottunk, remek hangulatban. Pénteken reggel még Gyulával és Losival meglátogattuk Losi kocsiját a lakatosnál, elvittük a még a kocsiban levő, de a lakatost zavaró cuccokat Losi albijába (itt is köszönöm, hogy nincs lift és a negyedikre vihettük fel a szarokat), megnézegettük a félig-meddig széjjelvagdalt kocsit, majd átvonultunk a Savoya Parkba, ahol a találkozást beszéltük meg a Pestről induló csapattal. Terv szerint 12 órakor indultunk volna a Savoyától, de fél 12kor telefonáltak Robiék, hogy ők akkor indulnak Miskolcról. :D Mi még gyorsan bevásároltunk az Auchanban és 12-kor tényleg elindultunk...

...kifelé az Auchanból. Aztán addig-addig baszakodtunk, hogy végül csak megvártuk Robiékat, úgyhogy végül du. 2-kor sikerült elindulni Pestről. Az út jól telt, szerelni nem álltunk meg, és végül fél hatkor megérkeztünk Felsőörsre. Végül is 150 km 3 és fél óra alatt... :D

Az este további részéről csak részletekben tudok beszámolni, nem emlékszem minden egyes pillanatra az estéből. Halványan rémlik, hogy szépre ittam magam... :D

Másnap reggel kicsit nehezen indult az előző esti szépülés nyomán, egészen konkrétan még du. 4-kor is másnapos voltam... :D Mindenesetre ez nem vett le sokat a nap élményértékéből, a kenyérlángos nagyon jó volt, és bár Tapolcán nem mentem le a tavasbarlangba, de a tó a vízimalommal szép volt.

A hegymászást sem nagyon preferálom, így inkább Robi körül legyeskedtem, aki meggyógyította a kiput és a benyacsövet, és bár sokat nem tudtam segíteni a helyrehozatalban (ebben jmos járt az élen), számomra egy autószerelés érdekesebb program, mint 3-400 m-t mászni a hegyoldalban.

Utána viszont nagyon jól esett a marhapöri a kajáldában, mindkét kajálós hely kiválasztása telitalálat volt, szerintem.

Pocok ismét sikeresen kiakasztott, mikor hat méterrel mögöttem egy másik kocsi utasaként hangról megmondta, hogy az én kocsimon gyújtást kéne állítani. Igaza volt, de jelentem, a kipufogó leömlő nagyon forró üzemmeleg motornál.

Mivel még élénken élt bennem az előző este emléke, ezért második este csak mértékkel fogyasztottam alkoholt, két pohár bor és egy üveg sör volt a termés, minden ivászatra invitálásnak erősen ellenálltam, helyette inkább Szilágyi Anitával beszélgettem, aki munka után még beugrott hozzánk. Vidámabb és (gyanítom) kevésbé szomjas klubtársak egyből át is mentek kerítőnőbe, de legalább viccesek voltak... :D

A szombat esti mértéktartásnak köszönhetően a vasárnap reggel jelentősen könnyebben indult, mint a szombati, így nem okozott gondot az időben történő ébredés, reggelizés, sőt még arra is maradt idő/energy, hogy Áronnak segítsek féklámpát szerelni.

Hazaindulás előtt még meglátogattuk Szentkirályszabadján a régi orosz lakótelepet, ami a ruszkik levonulása óta üresen áll. Nekem nagyon tetszett, hatalmas élmény és jó móka volt.

Ezután Lovival és Vitoval elindultunk hazafele, külön a többiektől, mondván, mi nem szeretnénk megállni enni, ők meg igen. Hát, nem mentünk nagyon sokat, amikor Vito kocsija erőtlenné és füstölővé kezdett válni. Valami nagy kaka lehetett a karbijával, meg a bakelit is láthatóan repedt volt, meg a hengerfejen is húztunk, végül is működőképessé tettük a kocsiját, és haza tudott jutni vele.

Végül is negyed hatra én is hazaértem. A hétvégén 5,2 l-s fogyasztást tudhatok magam mögött, ami nagyon tetszetősen hangzik. Nagyon jó volt a hétvége, nagyon jól éreztem magam, nem lehet semmibe sem belekötni. Köszi Dömi, klassz volt!

UPDATE Képek:

http://picasaweb.google.hu/kornispeti/Club126OsziTalalkozoFelsoors2010Oktober#

A bejegyzés trackback címe:

https://szidike.blog.hu/api/trackback/id/tr802343214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása